voor alle duidelijkheid.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Fanny Uijtven - WaarBenJij.nu voor alle duidelijkheid.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Fanny Uijtven - WaarBenJij.nu

voor alle duidelijkheid..

Door: Fanny

Blijf op de hoogte en volg Fanny

22 Juli 2009 | Griekenland, Athene

Voor ongeruste mamas en papas

vuureters zijn nog NIET op komst..

Ik zei ..misschien en ooit..

Dont worry be happy :)

  • 27 Juli 2009 - 13:00

    Tante Diane:

    Ja even naar u op zoek tijden de rust.Blij te zien dat alles goed is met u en dat we u bijna terug mogen ontmoeten.Hier in het zuiden is het zeer mooi maar ook zeer warm,we hebben al veel gewandeld en gezien,gisteren hebben we in Monaco gezeten zeer mooi maar zeer druk wel prachtig om te wandelen.Veel groetjes en tot horen.xxx

  • 12 Augustus 2009 - 18:12

    Katrien:

    Hey, zo te horen is bij jou alles ca va. Wij zijn net terug van vakantie op Kreta. Had ik geweten dat jij daar ook was...! Het was echt suuuper! Waar zat jij ergens op Kreta? Als je terug bent zal ik u wel een uitgebreid verslag geven :).
    Ah ja, over dat terug zijn. TDiane had heel het gezin in rep en roer gezet door te zeggen dat je de 1e terug zou zijn. Minstens 2 keer op een dag waren er nog puntjes die in de sms moesten staan die we zouden sturen als we terug in t land waren. Sofie was helemaal dol. 'Ik wil Fanny nog eens zien.' en 'Gaan we dan ook met Fanny klimmen?'... Nu ben ik terug, de sms is verstuurd, en blijkt dat je nog niet terug bent... Alleszins, als je terug bent heb je waarschijnlijk een stuk of 8 smsn van mij in uw gsm zitten :), ook verslagen van op kamp en zo...
    Geef je nog eens een uitkijk-datum? X
    btw: mails liefst op mijn hotmail-adres (katrien.thys@hotmail.com)
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fanny

Le voyage des amoureux

Actief sinds 27 Sept. 2008
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 35862

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 01 Mei 2013

Tour du monde en solidaire

12 Juli 2010 - 05 December 2010

India en Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Oost Europa, Cuba, Turkije en Griekenland

Landen bezocht: